Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zlatarne Sterle http://www.zlatarna-sterle.si/
(ponudnika) so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo in sicer z
Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskem poslovanju,
Obligacijskim zakonikom in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Podatki o podjetju:
ID za DDV: SI86903420
Okrožno sodišče v Ljubljani, št. vpisa 12610200
Blago in cene izdelkov
Prodajni
program Zlatarne Sterle obsega različne vrste nakita in darilne
izdelke. Vsi izdelki iz plemenitih kovin so testirani in označeni
skladno z Zakonom o izdelkih iz plemenitih kovin. Vsak izdelek ima poleg
opisa bistvenih značilnosti tudi simbolično sliko. Izdelki, ki so na
voljo v spletni trgovini www.zlatarna-sterle.si niso nujno na voljo tudi v naših poslovalnicah (podatki o poslovalnicah so na koncu te
strani). Ob prejemu izdelka prejmete tudi potrdilo o nakitu oziroma
certifikat.
Cene izdelkov so označene v evrih (€), vključujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila brez vnaprej določene veljavnosti.
Navedene
cene veljajo za nakupe v spletni trgovini Zlatarne Sterle in se lahko
razlikujejo od cen v ostalih poslovalnicah Zlatarne Sterle. Akcijske
ponudbe in popusti objavljeni na spletni strani imajo določen rok
veljavnosti oziroma veljajo do razprodaje zalog. Kljub trudu in
skrbnosti, da so podatki objavljeni na spletni strani ažurni in točni,
si pridržujemo pravico do napak pri navajanju podatkov in do sprememb
cen brez predhodnega obvestila.
Prodajna pogodba
Prodajna
pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik
potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako
za ponudnika, kot za kupca. V primeru spremembe cene med obdelavo
naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in mu hkrati ponudili
rešitev, ki bo nudila obojestransko zadovoljstvo. Pridržujemo si
pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v
primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi in jih ni mogoče dobaviti v
razumnem roku.
Potrošniku je sklenjena pogodba dostopna v vsakem
trenutku, saj mu je po naši potrditvi poslana na elektronski naslov v
obliki nakupnega naročila. Potrošnik, ki kupi izdelek v naši spletni
trgovini, prejme račun v pisni obliki.
Postopek nakupa
V
naši spletni trgovini lahko brez registracije pregledujete in kupujete
vse izdelke ter pri iskanju določenega izdelka uporabljate filtre (na
levi strani). Kliknite na izdelek, ki vas zanima, in odprla se vam bo
podstran s povečano sliko in podrobnim opisom izdelka. Ko se odločite za
nakup, izberete velikost prstana, gravuro in kliknite gumb DODAJ. V
vaši KOŠARICI (desno zgoraj) nato zbirate in dodajate ali brišete
izdelke po vaši želji. Ko ste preverili ali spremenili naročilo in ste z
nakupovanjem zaključili, kliknite gumb NASLEDNJI KORAK. Vpišite osebne
podatke, naslov na katerega naj vam dostavimo pošiljko, izberite način
plačila in kliknite NASLEDNJI KORAK. Izpiše se vam povzetek naročila.
Nakup zaključite s klikom na ODDAJ NAROČILO. S klikom na gumb ODDAJ
NAROČILO potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Splošnih
pogojev, ki so tu navedeni in z njimi v celoti soglašate in da ste bili
na te pogoje pred nakupom izrecno opozorjeni.
Način plačila v spletni trgovini zlatarna-sterle.si
Spletna trgovina Zlatarne Sterle omogoča plačilo po predračunu in s plačilnimi karticami.
- Plačilo po predračunu
Po oddanem
naročilu boste prejeli predračun na vaš e-mail naslov. Predračun bo
vseboval vse potrebne informacije, na podlagi katerih boste izvedli
plačilo. Rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema na vaš e-mail
naslov. Ko bo plačilo vašega predračuna prispelo na naš račun, vam bomo v
predvidenem dostavnem roku poslali pošiljko. O točnem dobavnem roku vas
bomo ob naročilu tudi obvestili.
Ko pošiljka prispe na vaš naslov v Sloveniji, jo prevzamete brez dodatnih doplačil (poštnine).
- Plačilo s plačilnimi karticami
Plačate lahko s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro.
Do plačila celotne kupnine ostanejo izdelki last podjetja Markster d.o.o, Ljubljana.
Dostava in stroški poštnine
Pošiljko
boste prejeli v 3-14 delovnih dneh od dneva plačila oz. od naročila. Če je izdelek na zalogi, bo dostava
opravljena v največ 3 delovnih dneh. Če izdelka ni na zalogi, je rok
dobave do 14 dni. V primeru daljših dobavnih rokov vas bomo o tem
obvestili po elektronski pošti in vam ponudili možnost spremembe
naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje (Pošta Slovenije). Stroške
poštnine za dostavo v Sloveniji plačamo mi in je za vas brezplačna.
Odstop od pogodbe
Kupec
ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, v primeru nakupa na
daljavo, pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga,
in sicer brez navajanja razlogov za odstop. Nedvoumno izjavo o odstopu
je potrebno poslati na e-naslov
#EM#696f646c447f6a667c6878656d207d7b75637e763a667f#EM# Kupec mora prejeto blago vrniti nemudoma oziroma najkasneje v roku 14
dni od podanega sporočila, da odstopa od pogodbe. Ob vračilu pošiljke
mora kupec priložiti originalen račun in navesti tudi svoj transakcijski
račun. Kupec je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške
pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Šteje se, da
potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega
roka za vračilo.
Potrošnik po zakonu o varstvu
potrošnikov (ZVPOT) nima pravice do odstopa od pogodbe, če je bil
izdelek narejen po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno
njegovim osebnim potrebam. Pravica do odstopa od pogodbe vam tako ne
pripada za izdelke izdelane po vaši želji, ki se razlikujejo od
obstoječih vzorcev in za izdelke, ki so bili predelani, gravirani,
pomanjšani, povečani ali drugače prilagojeni.
Vrnitev blaga in povrnitev plačil
Potrošnik
sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to
nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v
prodajalnah. V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti
blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik mora blago
vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je
prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago mora biti
zapakirano v originalno embalažo. Blago lahko vrnete v katerikoli od
naših poslovalnic (podatki na dnu strani) ali po pošti na naslov:
Markster d.o.o. Krakovski nasip 18, 1000 Ljubljana.
Pri pošiljanju po
pošti ne uporabite običajne kuverte, saj se lahko blago poškoduje. Prav tako pošljite izdelek priporočeno.
Podjetje
vrne prejeta plačila potrošniku najpozneje v 14 dneh po prejemu
obvestila o odstopu od pogodbe, z nakazilom na njegov transakcijski
račun, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega
sredstva. Vračilo prejetih plačil se bo izvedlo po prevzemu vrnjenega
blaga, oziroma, ko bo kupec predložil dokazilo, da je blago poslal
nazaj.
Stvarna napaka
Pravice
iz naslova stvarne napake v skladu z 37. – 37.č členom Zakona o varstvu
potrošnikov lahko kupec uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora
račun, nas obvestiti o napaki in jo natančno opisati. Kupec mora
ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Reklamacije
Vse pritožbe in reklamacije bomo skrbno obravnavali in rešili. Pritožbe in reklamacije sprejemamo na elektronski naslov
#EM#696f646c447f6a667c6878656d207d7b75637e763a667f#EM#.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali
kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti
Slovenije. Paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga
prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite
reklamacijski zapisnik.
Politika zasebnosti
Spletna
trgovina www.zlatarna-sterle.si se zavezuje, da bo varovala zaupnost
osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, v skladu s
predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Zbrane osebne podatke
bomo uporabljali izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo,
informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.
Spoštujemo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne
trgovine, zato bomo storili vse potrebno, da jih zaščitimo pred
kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Podatkov uporabnikov ne bomo
uporabili za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega
promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih
obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal.
Ponudnik
si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na
kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Izključitev odgovornosti
Za
morebitne posledice, ki jih lahko povzroči nedelovanje spletnih strani
elektronskega trgovanja, vključno s kakršnokoli materialno ali
nematerialno poslovno škodo upravljalec ne odgovarja. Upravljalec ne
prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse, ki bi se
obiskovalcem prenesli s te strani. Svetujemo, da se uporabniki pred
nevarnostjo okužbe ustrezno zavarujejo pred prenosom informacij s te
spletne strani.
Nesoglasja in spori
Vsa
nesoglasja in morebitne spore bosta kupec in ponudnik reševala po mirni
poti. Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v
njuni moči, da spor rešita sporazumno.
Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga
potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov.
Na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
ima kupec možnost spletnega izvensodnega reševanja spora na elektronski povezavi:
http://ec.europa.eu/odr.